onsdag 30. januar 2008

Nå nærmer vi oss...

Jeg husker jeg var innom tanken når jeg dro fra Norge; Når Jonna og Anders kommer, da nærmer jeg meg slutten på oppholdet. Og jeg kan ikke få sagt det nok ganger, et opphold som bare blir "større og større" for hver dag som går. Dette oppholdet har vært optimalt på alle måter. Jeg ser på bilder og skjønner ikke at jeg har fått oppleve alt det jeg ser. Alle barna, alle hjemmene. Heldig!

Så når i tillegg verdensgutta.com(jonna og anders) kommer, og entrer slummen mandagsmorgen, da koser jeg meg. Gutta sier selv at mandagen var stor, hvor Misjonsalliansen viste nok en gang sin fantastiske side ved å ta gutta ut på tur, til prosjekter(fotball, skoler, hjelpesentre) og til lånekunder i D-Miro, på strak arm mandag morgen. Viktig og en flott dag for de nyankomne gutta. Tirsdag og onsdag har blitt en enda større opptur, hvertfall for meg. Vi dro 7 gringoer, enda flere på besøk, ut i slummen til fotballprosjektet. Gutta fikk se hva jeg hadde holdt på med i 4mnd, og de koste seg. Det var stort for meg, og ikke minst et bønnesvar uten like. Se gutta boys kose seg med barna, spille fotball med dem og ikke minst skjønne hvor utrolig jeg har hatt det. Smil fra herlige barn, fotball og en rørt Kanout er det disse dagene viser i minnene mine. Takknemlig altså.....

Her er litt bilder fra Flor de bastion(hos Jahnet), fotball og litt fra avslutn. for fotballvolontørene:




























Ingen kommentarer: